Yasminnnnn basınız sağolsun cok uzucu bir durum rabbim sag saglim bunu kucaginiza almayi nasip etsin . Benimde iki gun bas agrim gecmedi ne yaptiysam sonradan aklima geldi yuksek tansiyon enseden agri giriyor diye babamdan biliyorum bi olceyim dedim bir baktim 16/12 o gece yogurt limon soguk uygulama derken sabah ettim doktoruma yazdim gel idrar tahlili yapacagiz ultrasonla bebege bakariz dedi gittim sukur temiz sonuc ama gunde iki defa iciyorum dusmuyor simdi dort defa iciyorum ona ragmen duzensiz tansiyonum ne olacak boyle bilmiyorum aklimada sey geliyor tansiyon oldugu icin erken olarak sezeryana alir mi diger iki kizim bormal dogumdu suan icin beni korkutan bu