Sevim1902 benim de 2 hafta olmustu folikasit.
Folicunius folik asit. Vitamine daha baslamamistim. İlaçlara bugun baslarim buraya yazarım bide hastaneniz ile aranızda mesafe varsa sağlık ocağında kan verip götürebilirsiniz. Ben hastaneye 2 defa üst üste gitmemek için oyle yapiyorum