Sedaorhnn Anneciğim kocaa bir sene durdun şurda az bi zaman kaldı geleceksende 31 gecesi 12olunca gel olur mu yıl yenilenmiş olsun 😘yepyeni yılda gel kuzum şimdi içerde sakince takıl 😂
Buseamaikizlerburcu Sedaorhnn bnde oyle diyorum 39+5 im 30 aralik son dogum tarihim ama 1 ocakta dogsun yas problemi olmasin iki gun icin
Meru Papatyamoms 37 +5 erken gelmezse eğer ocak 8 sezeryan olucam korkuyorum gelmeye kalkar diye her taraf kar kis hastaneye kadar doğurun bn🤣🤣
Esilaminel Sedaorhnn bizimde ocak 14 en son tarih sizde belirti varmi hic doktorunuz bisey dedi mi? Birde cinsiyeti bebeginizin... Cok soru sordum🙈 Saglikli kolay dogumlar dilerim⚘
Sedaorhnn Zeynep sabah bi ağrıyla uyandım bi korktum baktım geçti rhatladım ama bu ara acayip bi mide bulantısı var
Sedaorhnn Buseamaikizlerburcu eskisi gibi yazdıramıyosunda nezaman doğarsa o zaman yazıyorlar 🙈 inşallah ocakta gelirler kuzular
Esilaminel Sedaorhnn 37+4 doktor heran bekle dedi bende diyorum annecim 1 hafta daha bekle lütfen hem yeni yıl bebegi olsun hem yaş sorunu yaşamasin hemde doktorum perşembeye kadar izinli önümüzde ki hafta😊
Sedaorhnn Esilaminel pazartesi çatı muayenesi olacağım doktor bakarsınız gece beni ararsın bebek geliyo diye bende söz 12 beklerim dedi😂
Sedaorhnn Sibelle bende hazırım gibi ama yinede çaktırmasamda içimde bi tedirginlik var nası olcak ne zaman tutacak bu sancı diye😁
Esilaminel Sibelle bizimde ocak 14 en son tarih sizde belirti varmi hic doktorunuz bisey dedi mi? Birde cinsiyeti bebeginizin... Cok soru sordum🙈 Saglikli kolay dogumlar dilerim⚘
Sedaorhnn Esilaminel erkek bebiş sizin ki şuan herşey yolunda dedi ama pis pis ağrılar yokluyo arada ama pazartesi çatı muayenesinden sonra biraz daha net şeyler söylerim dedi 🙈