Dilaa63 Merhaba reglime 3 gün varken freely kaset test yaptım ve sonuç böyle çıktı aranızda bu marka test kullanıp yanlış sonuç alan var mı ?
Anneoluyorumm00 Dilaa63 bende bundan kullanmıştım bundan daha silkti şuan 4 aylık olduk bile 🥰 hayırlı olsun canım senin çok net beli sağlıkla al kucağına inşALLAH 🤲
Patito__ Dilaa63 freelly guvendigim bir testtir bariz hamilelik var tebrikler ama yinede kesjn sonuc kan
Kubrakar272727 Dilaa63 bende bu testten yapmıştım canım hayirli olsun inşallah pozitif şuan 5+5 olduk darisi size
SiriusAb Dilaa63 Hayırlı olsun, sağlıkla kucağına al inşallah 🌸 Kesin sonuç için kan ver tabi. Acilde beta bakıyorlar burada ama sizin oralarda nasıldır bilmem.
Patito__ Dilaa63 ben acilde veriorm kullandgm ilac vr birakmam lazm ve kan sulandirici kllanmam gerek diiorm (bunlar dogru) hemen yapiolr bazende hic sormuolr
Dilaa63 MelodyFairy 2 düşükten sonra biraz korkuyorum ama inşallah bu gitmez🙏Rabbim sana da sağlıklı hayırlı bir bebiş verir inşallah 🙏😘