Aysecikkk_ gözünün önünde olduğu zamanlarda yanlardan destekleyip yatırabilirsin canım ben o şekilde yapıyordum tabi gözümü ayırmıyodum hiç 🤣 benimki çok kusan bi bebek değildi belkide ondan biraz kolaydı öyle yatırması tabi sen nasıl rahat edersen öyle yap