Kızlar kötü bir rüya gördüğüm için dayanmadım ve acil bir kadındoğuma gittim. Çok şükür bebeğim iyi ama içerde kanama alanı oluşmuş dedi küçük bir alan ve aktif değil korkma ama dinlen dedi progestan akşamları al dedi zaten 2 hafta önce bırakmıştım. Varmı bu haftalarda böyle şeyler yaşayanlar ben tedirgin oldum 😢😢