Öncelikle merhaba 🥰 Şeker yüklemesini yaptırmadım daha önce 24. Haftada bebek 1 hafta ilerideydi 28. Haftada 1 hafta 4 gün ileride 32. Haftada doktora gittiğimde bebek kilosundan dolayı 5 hafta ileride görünüyor şekerden şüphelendiler mecburen şeker yüklemesi yapmak zorunda kaldım nst ye bağladılar sonuçlar güzel çıktı şimdi şeker yüklemesinin sonucunu bekliyorum bu durumu daha önce yaşayan var mı ? 😕