Cilek_21 Herkese merhaba sevgili anneler 24 haftalık 2 gebeliğim ilk gebeliğim de şeker yüklemesi yapmadım bugün açlık tokluk ile kan değerlerime bakıldı şekerim yüksek çıkınca doktor şeker yüklemesi yapalım dedi kararsız kaldım yapsam mı yapmasam mı
Emel1744 Cilek_21 benimde öyle çocuğun suyu fazla dedi ihtimali var şeker olmasının dedi ki ben tatlıyı fazla yediğim için doğru söyledi yarın gel yapalım dedi ama kararsız kaldım yaptırsam da çıkacak her türlü diyete gircem bilmiyorum
aslhnkrts9 Cilek_21 benimde aynı şekilde açlık tokluk yüksek çıktı şeker yüklemesi yaptırdım onun sonucu normal geldi yaptırdım en azımdan içim rahatlamış oldu öyle
Suhiss Cilek_21 bence yaptir mutlaka cikmazsa ne mutlu ama varsa ve onlem almazsak alllah korusun bebegin kaybina kadar gidiyor bu yol. Yakin akrabam bu sebepten 3 bebegini kaybetti