Melikee738 üzmek hiç ama hic istemem . Ben de yasadım. 😢😢😢 Benim de sabah versigim değerde 370 gecesine 320 oldu o gecenin sabahında yeniden verdim 350 gibi bir şey olmuştu. Doktor böyle yükselip inmesine dış gebelik demişti kürtaja bile çağırdı. O gece ama sanc siddetlenince acile gittim meğer düşük yapıyormuşum. Kimyasal gebelik dediler. Çok şükür sağ salim ciktim, benim sancım çoktu Rabb’im kimseye yaşatmasın. Dikkat et