Doktorum munarol toz verdi kullandım iyi geldi aslında. Akıntım azaldı. Ama arada çok fazla ağrı çekiyorum ve bazen iç çamaşırım fazla akıntıyla ıslanmış oluyor. Bu iyileşme mi yoksa ilerleme mi belirtisi anlayamadım. On gün sonra randevum var danışıcam doktora ama yinede korkmaya başladım. Yaşayan var mı bu tozdan sonra böyle bişiler?