kızlar 6 haftalıkken yoğun kanama yaşayıp iki gün hastanede yattım ama bir sorun olmadi o zamandan beri 14 haftaya kadar azar azar devam etti sonra bitti doktorun da ilaçlari kesti. fakat bugun sabah muayene oldum kanama alanım da yok dendi her şey uolunda dendi az once yine vajinal akıntıyla karışık kanama gördüm ne yapmalıyım bilmiyorum