Merve010 Merhabalar doktorum bugün balık yağı verdi pregnom marka siz hangisini kullandınız acaba ne kadar süre kullandınız ?
Nnoktaa Merve010 multivitamin olarak ocean mummy kullanıyordum. İçerisinde balık yağı mevcut. Doktorum doğum sonrası bile kullanabileceğimi söylemişti.
Ahsen-Hamza Merve010 Möllers omega3 kullanıyorum. Memnunum:) diğer vitaminlerimin hepsi Solgar marka♥️
Merve010 Tugcekivrak kaçıncı ayınızdasınız bugün ilk defa içtim ama aşırı midem bulanıyor ondan mı acaba bilemedim sizde kullandıktan sonra mide bulantısı olursa yazar mısınız
Merve010 Nnoktaa mide bulantısı yaptı mı sizde ilk defa bugün kullandım aşırı derece mide bulantım var
Tugcekivrak Merve010 12. Haftadayız. Genel de bu tarz vitaminler çok mide bulantısı yapıyor ilk gebeliğimde başka bir markaydı ama çok bulantı yapmıştı. O yüzden hemen yatmadan önce için o zaman mide bulandırmıyor
Nnoktaa Merve010 yok yapmadı. Balık yağı sindirilince mideden ağıza balık yağının tadı gelebiliyor. Belki o bulandırmıştır midenizi.
yorgunanne_ Merve010 bana wellcare yazmıştı hatta ben kendim.bana balık yağı yazmasını istemiştim ama.ac da içsem.tok da içsem bı sure sonra ağzıma kokusu geliyordu bu da midemi bulandırıyordu bende bıraktım icemedim malesef🥵
Gizem9688 Pregnacare plus kullaniyorum. Kutunun icinden 30 multivitamin tablet 30 da balik yagi tablet cikiyor. Onun disunda sadece d vitamini kullaniyorum. Sanirim 20. Haftadan sonra ekleme yapavak doktorum vitaminlere ama henüz bunlarla devam ediyor
efef Marincap balık hapını 16 haftamda verdi , 36 haftaya kadar kullanacağım . Şuanlık bir problem yok
sedaugur1 Merve010 merhaba doktorum bana da pregnom tavsiye etti şuan 26 haftalığım 2 aydır kullanıyorum daha da devam edicem. Herhangi bir yan etkisi olmadı bende