se2206 Kızlar iki kere tüp bebek denemesi yaptım ikisinde de embryolar üçten beşe gitmiyor. Acaba öyle olan var mı sonraki denemenizde beşinci güne giden oldu mu nasıl yol izlediniz hamile kaldınız mi ?
Deletedmom_85 se2206 3.gun transfer olmadınız mı? İlla 5 olması şart değil ya nice insan 3. Gun ile hamile kaldı
Bbk88 Kanatsiz_1_melek nasıl yani sağlıklı yimirtayi sağlıklı sperm olsada gidemeyebilir mi 5 inci gune
umut0808 3.güne yumurta sayesinde 5.güne sperm sayesinde ulaşırmış 5.güne gitmiyorsa spermde dna hasarı baktırın, yani 3 .günden sonra görev sperme düşüyor
se2206 umut0808 evet doktor da olumsuz olunca sperm dna hasar testi baktırın dedi. Her merkez bu test konusunda güvenilir olur mu onu da bilmiyorum
se2206 Deletedmom_85 birinci deneme yaptığım merkez yapmadi ben istiyodum aslında kalitesizdi dedi geçti. İkinci merkezde oldum transfer ama tutmadı malesef
se2206 Kanatsiz_1_melek bende kullandım bir arada faydası ne derece oldu bilmiyorum şuan kullanmiyorm siz de işe yaradı mı acaba
unknownuser eminece93 bununla ilgisi de olmayadabilir. Amh düştükçe kaliteli yumurta sayısı da azalıyor ve bu yüzden embriyolar 5. Güne gidemiyor malesef.
Umudumsun098 se2206 benim de yumurta kalitesiz dedi doktor eşim de sorun var mis ama bana senin yumurtan daha kalitesiz dedi 14 yumurtadan toplandı 1 tane tek 5 güne gitti tutu ama boş gebelik oldu
se2206 Umudumsun098 hadi ya benimde beş tane toplanmışti bir tane embryo oldu sadece o da üçüncü güne gitti iste
se2206 unknownuser hayırlı olsun canm bna da transfer edildi ama tutmadı kalitesi orta denmişti seninki nasildi
unknownuser Umudumsun098 evet en iyi durumda görünen 2 tane 3. Gün embriyosu taze transfer edildi ve bir tanesi tuttu