Öncelikle hepimizin zor yollardan geçtiğimizi biliyorum.. Forumdaki tüm hamilelik isteyen kız arkadaşlarıma, yeni annelere ve benim gibi tüp bebiş sürecindeki dostlarıma şimdiden hayırlı kandiller diliyorum✨ Umarım bu yolda mutlu sona sağlıkla, hayırla güzelliklerle ulaşırız hepimiz.. O kadar tuhaf duygularım ki hormonlardan, ilaçlardan ve antidepresanıda bıraktım bence o da var ki her gün bi ağlıyorum bi gülüyorum🫢 Çünkü daha 27 yaşında 4 yıllık evli ve bebek hayalleri kurarken geçen sene eskilerin ince hastalığı denilen Verem olduğumu öğrendim bence çok hassas ve ince ruhluyum ondan beni bulmuştu 🤓 ve hayallerim 1 sene ertelendi tedavimi gördüm çok şükür ki bitti.. O süreçte bebeğim neden olmuyor diye üzülürken Rabbim beni sağlığımla imtihan etti ve isyan etmeyerek kazandım biliyorum ki Şimdi ise tüm bu 3 yıllık bekleyişimin yarın ilk defa bebeğimi karnımda, ruhumda hissedeceğimin ilk günü🥹 Benim dualarım hepinizle, sizde beni unutmayın olur mu? Sevgilerr💖💖