Edus35 merhaba canım ben hiç kötü anlatmak istemezdim ama benim tecrübem kötü oldu sezeryandan sonra çok zorlandım, 6. Gün ayaklanmıştım ama bebekle o halde 6 gün geçirmek tamamen başkasına bagimli olmak çok zordu. Fiziksel acıları ve zorlukları zaten anlatıp iyice canını sıkmak istemem ama doğumdan sonra bebeğine uzanamamak o kırılgan halinde insanın zoruna gidiyor. Kimisi de çok hızlı toparlıyor ama en iyi durumda bile ilk bir kaç gün tek başına çocuğa bakamayacağıni bilmen lazım, normal doğumda böyle bi sıkıntı yaşamazsın aşırı dikiş vs olmadığı sürece.