12moom 5.Haftasında kesenin içinde bebeği gören varmi ?? Ben 5. Haftanın başındayım sadece keseyi gördük çok üzülüyorum çok kafama takıyorum stres yapmamaya çalışıyorum ama bilmiyorum hormonlardan dolayı galiba hep Bi üzüntü hali :(
Elamomy 12moom karısık yazmıssın soru ne 5 haftada bebek görülmesi mı Kese gozukur Bebek ve kalp atısı 9 haftaya kadar duyan var
findiktan11 12moom ben adetim 1 gün gecikince test yaptım pozitifti ama 6. -7. Haftaya kadar bekledim sırf paranoya yapmayım diye kalp atışını duyduk 6. Haftada çok şükür. Şuan 18. Haftadayım. Tedirgin olmayın bir süre daha bekleyin duyarsınız inşallah 😊
Nidaanur 12moom 5.haftada bebeğin görünmesi çok zor daha kese yeni oluşuyor. 6. Ya da 7.hafyada gidin görünür. Kafaya takılcak bi durum değil aslında.
Deletedmom89_ 12moom 5. Haftada kese görünür. bebek ve kalp atışları en erken 6. Haftada başlar, 8. Haftaya kadar da uzayabilir. 5 haftalık susam tanesi kadar olduğu için görülmemesi çok normal, 2 hafta sonra görürsünüz 🙏
Eda_2307 Korkma içini ferah tut ben 5 inci haftamda gördüm herkesin ki aynı olmaya biliyor 6 haftanda tekrar görün bi doktora beta değerini takiple bu süreçte
12moom Nidaanur bende öyle biliyorum ama Bi kaç bilgi kafamı karistirmisti çok teşekkür ederim yazdığınız için ✨️🩷
12moom Deletedmom89_ çok teşekkür ederim öneriniz için amin inşallah hayırlısı ile görürüm bebisimi❤️😇🤲🤲🤲