ttugcenur1 benim dikiş yerim ağrımadı bant var zaten sıkı tuttu depend işe yarıyor sıkıyor topluyor ben doğumdan çıktım uyuşukluğum geçti yürüdüm doktor bana dedi ki sanki hiç ameliyat olmamış gibisin dedi o kadar iyiydim yek olumsuz yanı anestezi sonrası olan ağrı baş omuz