Yasemin_emre1 Merhaba kızlar 5+4 haftalık hamileyim kahverengi ve pembemsi kanamam var düşük mu veya başka bişey mi yaşayan varmı bilgi verirmisiniz
12moom Yasemin_emre1 yerlesme kanamasi olabilir herkeste olmuyormuş ama öyle duymuştum sizdeki ondan olabilir ama kanamanıZ çok varsa hemen doktora gidin derim
Asya4470- Yasemin_emre1 Benimde 5+6 da oldu . Doktorum istirahat verdi bir hafta çalışıyorum ben ayrıca . Bir hafta sonunda işe döndüm lekelenmem durmuştu. Çok şükür şu an 19+6 Dayım. İçini ferah tut güzel düşün güzel olsun nasibi varsa her ne olsada atlatıyorlar zaten çok şükür .
Nidaanur Yasemin_emre1 kahverengi olduğunda eski kan geliyor deniyor korkulacak bi durum değil. Asıl kıpkırmızı olursa kanama korkuluyor. Bende iki gün kahverengi leke yaşamıştım. Bir sorun olmadı. Yinede doktoruna danışın isterseniz.
Yasemin_emre1 Asya4470- evet rabbim hayırlısını nasip ettsin ilk gebeligim herangi bi agrım yok arada bir kranp oluyor sadece
Yasemin_emre1 Nidaanur teşekür ederim şuan cok cok az kahverengi ilk az pembemsi geldi şimdi kahverengi doktor arkadaşıma danıştım fitil verdi onu kullanıyorum şimdi