ezg51_68 İyi akşamlar bir hafta önce spinal sezeryan oldum.Dikiş üzerindeki bant kaldırıldıktan sonra dikiş üzerim şiş gibi oldu.Böyle olan var mı acaba
Sadeceanne2 ezg51_68 bende 7.8 aya kadar sürmüştü normal yara yerin 7,8 kat kesilip dikiliyor akıntı koku kanama morarma olur ise. Sıkıntı olur Normal şuan