Mervenrrrr Kızlar benim ilk oğlum 2021 ağustos doğumlu şuan gene hamileyim 5 aylık tetanoz aşısıı için aradı sağlık ocağı da çoğu çevrem daha 5 yıl olmadı yaptırma gerek yok diyorlar. Sizler naptınız 2. Gebeliklerinizde vuruldunuz mu tetenoz
Eminesebile Mervenrrrr 18+4 deyim bende dün oldum doktoruma falan sordum, aşı olmamın bir sıkıntı olmayacağını belirtti. Olaki bir sezeryan ya da normal durumunda sonuçta bıçak altına yatılıyor olacak kötü durumu engellemek içindir.
Seyda08 Mervenrrrr Benimde oglum 2021 dogumlu doktorum sadece tek doz yeterli dedi tek doz oldum bu gebeligimde
Cennet_kusum16 Mervenrrrr 2022 de tek doz oldum. Doktorum şuan ki gebeliğimde yaptirmana gerek yok dedi. Kendi doktorun ne derse o şekilde ilerlemen daha iyi olur senin için.
Liyamm1 Mervenrrrr Bende istemiyordum ama doktorum salginlardan vs bahseti ve eger sezaryan olursa tehlikeli olur dedi dogum yaptiginda cocuga antikor geçtigi için iyi.Bende yaptirmayi karar verdim esimede vuraçaklar bir aşı. Kimseyi dinleme için nasil rahat ediyorsa oyle yap🙏🏻
Seyda08 Mervenrrrr yok ben ilk gebeligimdede tek doz oldum onu eklememisim kusura bakmayin. Ilk gebeligimde yuz felci gecirmistim oyuzden ikinci tetenozu istememisti doktorum
Hayat31 Bende oldum İlk gebeliyim. Ama doktorum kendisi önerdi. Haftaya ikinci dozu olucam. Türkiye’de sadece 2doz galiba
Mervenrrrr Liyamm1 doktorunla konuştum oda tek doz önerdi zaten sağlık ocağı da bi tetanozun 3 yıl koruyuculuğu varmış
OguzMoms Mervenrrrr Benim 6 yıl oluyo yaptırdım ben ilk dozunu 2.yi yaptirmam büyük ihtimalle ilk hamileligimde de 1 doz yaptirmistim
buseyusuf27 Mervenrrrr bnmde 2.gebeliğim 3 yasnda kızım var 18hftaym ebe gecen gun yapalım dedi cok hastaydım sonra dedım 1tane hatırlatma dozu olcam 5yıl içinde oldugu için.
Mervenrrrr 063806 evet eğer 3 doz olsaydım bende olmuycaktım ben doğum sonrası dozu vurulmamıştım ondan şimdi onu vurulcam 3 doza tamamlayacam
Ugurhilal Mervenrrrr 2021 Ağustos doğumlu kızım o Zaman 3 doz dediler 5 doz olursan da ömür boyu koruyor gibi bişiy demişlerdi ben 2 doz olmuştum bu sefer doktor bi doz yeter dedi tek sefer oldum o zaman 3 yaptırsaymışım bu gebelikte yaplayacaktı