Yasmn123 Gamzegll normalden fazlaymış bide benim daha önce tümör vardı o fazla hormon uretmesine sebeb oluyordu fazlası riskli gebeliğe giriyormuş erken doğum olabilirmiş
Yasmn123 Roserose07 endokrinoloji gittim normal yüksek olması gebelikte prolaktin bakılmaz hiç bir şekilde tehlikesi yok sütun çok olur dedi 😊
Roserose07 Yasmn123 benimde yüksek doktorum sadece seni yorar göğüslerim ağrıyo bebek açısından sıkıntı olmaz dedi inşallah sağlıkla devam ederiz kucağımıza alırız