Meryemece her kanama oldugunda belırlı bır sure gecınce tekrar iğne vurulmak gerekıyor. Oyuzden ınsallah tekrar lekelenme yasamazsınız. Dikkat edın kendınıze.fazla kendınızı yormayın.zaten kanamada ıgne vurulmasında amac cocugun kanamadan etkılenmesını önlemekmiş bızde kan uyusmazlıgı oldıgu ıcın cocugun da kan. Grubu bılınmedıgı ıcın bırtür onlem yani merak etmeyın😊