ilkgozagrim__ Bu hafta bana bel ağrısı getirdi valla Annişler Sizler Kaç haftalık oldunuz biz 32+0 kereviz büyüklüğünde oldukk 🥳🌸
-N- ilkgozagrim__ biz de 32+4 üz kaburgalarım batıyor ve bugün inanılmaz bir baş ağrım var allahtan bu hafta annem geldi ve hazırlıkları bitirdik gün geçtikçe zorlaşıyor
Aryaam ilkgozagrim__ bbizde 31+6 olucaz gece her ağrıyı geçtin artk bu uykusuzluk maf etti artk sabah 6 da uyuyuyorum gündüz hep uykuluyum bide 3 yaşında oğlum var
MadameNoire 32 + 5 .. kereviz bizde .. bugün kıyafetleri yıkadım yarın ütü insaAllah .. 🌸 çok şükür bu hafta rahatım.. 🥰 hafif ağrım oluyor ama geçen haftalara göre hafifledi..
ilkgozagrim__ MadameNoire valla bende yıkayıp ütüleyeceğim ama ne zaman hiç bilmiyorum yaa dahada ağırlaşmadan yapmak lazım
Betulgkc MadameNoire nasıl ağrılarınız oluyor bende 32+3gunluguz ama benim sadece çatlaklarım çok yanıyor
ilkgozagrim__ -N- aynen öyle canım bide ben tek başıma hazırlık yapacağım ya Daha ütü yıkama yapmadım bir an önce başlamakta fayda var
efiss_ 32+1 deyiz. 2 haftadır sol kalçamdan bacağıma inen aşırı bir acı var yürüyemeyecek derecede bel ağrılarımda başladı bi kaç gündür, son haftalar kolay geçmeyecek anlaşılan
ilkgozagrim__ efiss_ bende de oluyor o bacak krampları kasılmalar bel ağrıları daha zamanda var valla
MadameNoire ilkgozagrim__ ben yarina bitirip kafam rahat olsun istedim.. hastaneye kontrole gidiyorum nolur nolmaz son aya girdim doğuma aniden de alinabiliriz sonuçta bence bekletme derim canım🌸
MadameNoire Betulgkc sanki regl olmuşum gibi sonra geçiyor öne doğru ağırlık olduğu için belim ağrıyor gece geçiyor bu tarz ağrılar.. benim görünürde catlagim yok ama kaşınıyor karnim bende ovuyorum geçiyor .. geçmiş olsun sana da🌸🌸
Pnr22 ilkgozagrim__ 32+3 günlügüz kızımla ilgilenmek gerek dedikçe günüm ilerliyo oglusumun herşeyi hazır ama yıkanması ütüsü beni bekliyo agirlastim Allah yardımcımız olsun inşallah