61fragnat Kızlar arkadaşım 16 şubatta transfer oldu 5. gün embriyosu bugün kahvemsi pembemsi akıntıları olmuş sizce yerleşme mi ? Başına gelen var mı ?
mrp2023 61fragnat aslında bi doktoruna sorsa iyi olur canım aşılama sonuçta inşallah yerleşme gibidir
61fragnat mrp2023 sormuş onlar da ilaçları kullanmaya devam et demişler sadece inşallah yerleşmedir 🤲🏻🤲🏻