Deletedmom_72 geniz eti sorunu genelde alerjik çocuklarda oluyor. Altda yatan sebebi öğrenmek gerek. Bebeğiniz daha çok küçük anladığım kadarıyla, fazla hastalık geçirmediyse geniz eti olmaz. Daha çok kreşe başlayan çocuklarda oluyor. Hem çok küçükse bebeyiniz geniz etinini aldırmak da gereksiz, pek çok sıkıntıya sebeb olmadığı sürece aldırmanızı önermem. Zaten çocuklar büyüdükce yani kafa çevresi büyüdükce geniz eti küçülüyor. Burun tıkanıklığı falan yaşadığında burun damlası kullanın, burnunu açık tutmağa çalışın. Bir de güzel havalarda sabahları 30dakika-1saat gibi hava almağa çıkarın