Kizlar sabahtan ağrılarım vardı ve geçmedi acile gittim nst de sancım yüksek çıktı Kütahya 27 haftalık bebekler için kuvez yokmuş yaşaması için beni şuanda ıspartaya nakil ediyorlar açılmam yoktu sanırım idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklı veya ev tasiyorduk yoruldum bilmiyorum doğumu engellemek için iğne fitil her şeyi yaptılar başına gelen var mı dualarınızı eksik etmeyin erken doğum olmasın inşallah 🥹🥹