Gmz-12 Selam kızlar,henüz burada yeniyim sayılır.Yarın cinsiyeti öğreniyorum inşallah,son kez bakabilir misiniz!Bilenleri yarın doktordan çıkar çıkmaz buradan açıklıyorum :)
Zmra-13 EceNaz26 banada bakarmsnz bende yarin gdcem son kez ogrenmeye iki doktora gttm farkli dedi yarin kendi doktoruma gdcem bakalim nedycek son kez tahmin yaparmsnz
Zmra-13 sunashn50 gönlümden hep niyeyse erkek gecyo doktorda biri erkege benzetti biri kiza benimde şükür prenses bi kizim var insan olmayani tatmak istyo ya ondan belki bi kizim var oglum olsun cok isterim bitanede yinede hayirlisi insallah saglikli olsunda baska bisey istemyorum
sunashn50 Zmra-13 tabiki en iyisini doktorlar bilir benimkisi sadece tahmin Rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🥰🩷
Zmra-13 EceNaz26 2 doktor erkek 2 doktor kiz tahmini yapti ayrintili ultrasona kaldim ya bakalim ne cikicak