Goktuggul canım bende cuma kurtaj oldum bebekte gelisim bozuklugu oldugu için betada düşüp yükselme oldu hep dış gebelikte değil kimsayal da değil dedi doktorum kurtaj sonrası vucut bir yandan sorunlu diye bebeği atmak istemis lekelenme olup kesilince temizleyelim dedi aldı betam 98 de kaldı 100 üzerine bile çıkmadı kese mese bişey yoktu kurtaj sonrası kanamam 3 saat sürdü ağrımda normalde adet sancım bile daha yoğun olurdu bugun enfeksiyon için kan verdim temiz çıktı sonuçlarda şimdi yeniden bebek için denesem mi beklesem mi kararsızım kurtajın 2. Haftası yumurtlama tekrarlarmıs aşırı istiyorduk baya zor oldu bizim için öğrendikten 4 gün sonra kaybedeceğimiz netleşince baya sarstı 7 aydır evliyiz hiçte korunmadık bilmiyorum şuan araya 3 ay koysam mı yeniden denesem mi hepte derler ya arkası berk olur diye bilemedim