Kızlar merhaba. Kansızlık düşük olduğu için başta hap verdi kötü yaptığı için FERVION kan iğnesi verdi 5 tane. Kullanım kılavuzuna baktığımda gebeliğin ilk 3 ayında kullanılmaz yazıyodu yinede gidip acile yaptırayım dedim sonra kendi doktoruma sordum şimdi kullanma yan etkileri olur 12. Haftadan sonra kullan dedi. Eşimle kalakaldık madem neden verdiki kansızlık bebeğe zarar verirmi dedim bişey olmaz sadece senin başın dönebilir dedi kafamız karıştı gebelikte kansızlığı olanlar nasıl ilerledi ? Doğal yoldan nasıl yükseltebilirim kanımı????