Merhaba herkese. Hamilelikte yasak diye elimden geldiğince dikkat ediyorum ama bugün mecburi bir durum oldu birisine yardım etmem gerekti eğildim kalktım taşıdım biseyler eve geldim belime ağrı girdi kafamı kaldıramıyorum sanki siz hiç ağırlık kaldırıyor musunuz? Eğilme konusunda da çok mu abartılıyor illa ki eğiliyoruz sakıncası var mı çok