C9-3_g spinal çok rahattı. En azından uyuşmama gibi bi durumda söyleyebiliyorsunuz. Genel anesteziden ben çok korkuyorum uyuşmam da söyleyemem diye. Sohbet ede ede bebeğe kavuşuyorsunuz. Narkozu atma ayılma derdi yok. Ağrınız olduğunda Söylüyorsunuz. Ben genele cesaret edemem