Merhaba hanımlar 34.haftadan yazıyorum.2 hafta önce doktora gittiğimde idrar tahlilim kötü çıktı serum taktılar antibiyotik fitil vs verdi doktor kullandım 2 hafta sonra tekrar tahlil yapıldı yine kötü çıktı tekrar serum ilaçlar verdi.Doğuma kadar enfeksiyonu azaltmamız lazım bebeğe zarar verir dedi.Hiç böyle birşey yaşayan oldu mu? Zarar derken ne yönden olur acaba ilk gebelik olduğu için 🥺🥺🥺🥺