asennaa Kızlar ne yaparsam yapayım çok yüksek olmasa da idrarda enfeksiyon çıkıyor, bol su da içiyorum, daha geçen hafta fitil de kullandım, bugün tekrar baktırdım yine hafif enf. çıktı. Siz nasıl geçiriyorsunuz
aslhnkrts9 asennaa ben çözümü iç çamaşırlarımı karbonatlı suyla ıslayıp çitleyip ayrı yıkayıp ütülemekte buldum asitli şeylerden uzak durdum yoğurt kefiri çok tüketiyorum çamaşırları çamaşır sodasıyla yıkıyorum yumuşatıcı gözüne sirke koyuyorum ve ekstra duruluyorum benim şikayetlerim bu şekilde azaldı