Beroglu Arkadaşlar karnımda sürekli ağrı var bazen adet ağrısı gibi. Bunu yaşayan var mı korkuyorum çok
Elifyarenaydemir Beroglu benimde öyle canım bende 5+1 haftadayım bugün acile gittim ağrım var diye idrar enfeksiyonu dedi kan beta mı bakıldı 851 felan işte sende bi git
Zelihapinar Beroglu çok normal bendede aynısı vardı şuan 11+3 olduk yerleşme ağrıları bunlar birde mutlaka ayağınızı sıcak tutun bileğiniz bile soğuk olmasın inşallah biran önce geçer ağrınız ☺️
Esr_mkrmn_ysf Beroglu benımde vardı zor geçirdim 13 haftalık hala ev ıslerını yapınca agrım oluyor zor geçiyor