Bir kaç kere konu açmıştım. 25 haftalığım ayakta dikilince ve yürüyünce karnım gergin davul gibi oluyor diye. Hatta burada bazı arkadaşlarla konuştum benim gibi olan. Bugün kontrolden çıktım perinatoloji doktoruna gidiyorum kendi isteğimle tanıdığım kendisi de. Hemen bu durumu sordum ve serviks uzunluğuna baktı 47 cm çıktı. Rahim ağzı kapalı dedi. Suyu normal dedi. Biraz içim rahatladı tabi benim gibi olanlar için yazdım ben erkem doğum diye çok korkuyordum. Hızlı bir kilo aldım 10 kilo birden belki ondandır. Magnezyum içmeye devam edicem sadece. Bu arada bebek 890 gram olmuş. İnşallah herkes sağlıcakla kucağına alır Allahım izniyle.