Zhdnl
Ben 8 ay doğum kontrol hapı kullandım bana herkes en az 4 5 ay sonra olur demişlerdi geçen ay adet oldum bu ay olmayınca denedim bende bekliyorduk ama bu kadar çabuk olmasını bizde beklemiyorduk inşallah seninde sonuç güzel çıkar eğer olmazsada üzülme bidahaki ay ovilasyon günlerini çoğunlukla değerlendir ve bol bol havuç ye günde en az 1 tanede olsa ye ben öyle denedim havuç yumurtalıkları çatlatıyormuş inşallah güzel haberler alırsın 🥰☺️