iremckr Kızlar 30 haftalığız şu iki gündür bebeğin hateketlerine uyanıyorum şuan yine uyandım öyle bi baskı yapıyoki çıkıcak sanki ödümü kopartıyo sizede oluyomu? Yoksa anormal bi durummu?? Sancı falan yok ama ittiriyo.
Duygusss iremckr Biz de 29+6 olduk birkaç haftadır benim de öyle oluyor, sanırım iyice büyüdüğü için yer kalmadığından bu kadar net hissediyoruz 🙄 Yani umarım öyledir 🙏
Hs4523 iremckr banada oluyor 30 haftalıgım bu gece kaç kere uyandım artık hareketleri çok sert olmaya başladı
gulsumtopcu iremckr ben 39 oldum sız daha yolun basındasınız bu haftalarda dahada sert olacak 🙂normal yanı
iremckr İçimi rahatlattınız vallahi. Yaklaştıkça korkularım artıyor 😞 Duygusss Hs4523 gulsumtopcu Seyhan34 Gzmocl
Gzmocl iremckr coook normal bi durum ilk tekmesini hissettigim gun gecesinde beni uyandrmsti 😂 simdi 37yiz bu gece kasarak uyandirdi beni vc gelmis sanirim o yuzden sıkıstı ve baya kasti yatarken karnimi ellediginde solumda sert bi sekilde duruyodu😂
Gzmocl iremckr dur daha canim benim karnimi kare gordugume sahit oldum bide catlaklarla karsilas buyuk şok sana 😂😂 yasanacak seyler tatlim sen tadini çıkar. Hareketl ediyorsa sıkntı degil etmeyince dikkate al doktor ihmal etme
1850 iremckr hafta ılerledkce tekmeler daha sert hissediliyor ve daha cok uyanıyorsunuz. 34+4 teyım bazen sabahlara kafar tekmesınden uyuyamıyorum. Can bıle yakabiliyor tekmeler😊😊
ATC iremckr bende bebeğin hareketlerinden hiç uyuyamıyorum 31+4 olduk 3gündğr toplasan gece 3 saat anca uyumuşumdur 3 günde 3 saat bayılıcam yorgunluktan sonunda 🤦🏻♀️