Deryalina- Doğum hikayem negatifin negatifi oldugu için anlatmayacağım Allah kimseye yaşatmasın sezaryen doğum ve sonrası ile ilgili merak ettikleriniz varsa cevaplayabilirim
Elfsrkn Deryalina- lütfen açıklar mısıniz 🤲 ne gibi problemler yaşadınız ins sizin ve bebeğin sağlık.durumu iyidir
obirannea Deryalina- devlette mi oldunuz ozelde mi bunu merak ettim ve neden kötü geçti acaba ben ilk sezaryanimi harika geçirdim ilk başta tabi acı oluyor ama sürekli yürüdüm bu sayede çok çabuk atlattım
Semaatrkz Deryalina- çok geçmiş olsun ben psikolojik olarak çok kötüydüm anca toparlanıyorum şükürler olsun ki
Deryalina- Umran_r1103 acil sezaryene alındım bebeğimin durumu iyi değil şuan için anı şekilde oldugu ameliyat kötüydu
Damlacaa Bende olumsuz oldugu icin yazmamistim. Bunu okuyunca cok üzüldüm sizede cok gecmjs olsun , sezeryani agir geciren biri olarak cok iyi anliyorum rabbim yardimciniz olsun 🙏🏼🤍
Deryalina- obirannea acil sezaryene alındım bebeğimin durumu iyi değil vs. Gibi bikac aksilikten dolayı devlette doğum yaptım
Vandb Deryalina- nasıl gidiyor süreç kaç gün oldu yoğun bakım durumu beslenme olayı başladımı acaba. Aynı sorunla karşılaşmıştık süreci bende yaşadım şimdi çok şükür 5 yaşında