Kızlar bebeğimde idrar yolu enfeksiyonu var e.coli bakterisi. Bugün çocuk nefrolojisine götürmedik koruyucu amaçlı largopen verdi. Tüm değerleri sıfırlamıştı bir ay önceki tahlilde. Bugün eritrosit değer 1 çıktı. Sonuç iyi dedi doktor. Bu koruyucu largopen direkt organları mı koruyor yoksa enfeksiyon oluşumunu da engelliyor mu ? Daha önce de aynı oldu çünkü değer 1 e kadar düştü sonra tekrar yükseldi ama o zaman ilcı tamamen bırakmıştık.