Elif1648 Bende ilk duyduğumda dünya başıma yıkılmıştı çünkü doktor haberi verirken çok olumsuz konuştu ve aldır bebeği dedi. Eve geldim yeğenim aradı onunda 6 aylık bebeği var. Teyze hiç üzülme bende hamile iken yüksel tansiyondan perinotolojiye sevkettiler ve onlar hiç olumlu konuşmuyor direk bebeği aldırma çözümüne gidiyorlar demişti. Ben iyi şeyler hissediyorum bu enfeksiyon bebeğe geçmedi bence sağlıklı doğacak demesi bana morel olmuştu. Ertesi gün devlet hastanesine gittim ve oradaki doktorda üzülme tedavisi var deyince içime su serpilmişti. Risk birimi bitmedi aslında ama ufakta olsa bir ümidim oldu. Sarıldım dualara 🤲🏻 Yarın başka bir hastaneye enfeksiyon polikliniğine gidicem. Bugün ebem orayada bir görün dedi beni sevketti o bölüme. Morelini bozma herşey Allahtan. Verende Allah alanda Allah. Bol bol dua et rabbimin koruduğunu kimse koruyamaz. Morel bu süreçte çok önemli. Ben düşünmemeye çalışıyor sadece dua ediyorum . Rabbim bebişlerimizi bize bağışlasın🤲🏻🤲🏻