Kızlar 10+5 günlük hamileyim daha önce bi kaç defa düşük yaptım bu gebeliğimde her kontrolümde doktorum herşeyin çok yolunda gittiğini söyledi fakat dün tuvalette açık pembe leke farkettim sizce bi sıkıntı varmıdır bilgisi olan varmı fransadayım burda da randevu günü gelmeden gidip görünemiyorsun çarşamba günü randevum var daha çok var yani acile görünmeli miyim sizce düşük tehlikesi mi