Kızlar ben normlade progestan kullanıyorum günde iki kere bı sabah bı akşam 11 ve 10 da içiyorum normalde bugün dalginligima denk geldi gidip 10 da içeçegimee 5 de içtim başka bı ilaçla karıştırdım çok korkuyorum bişey olur diyee lütfen kullananlar yaza bilir mi 6 haftaliğim.