Merhaba arkadaşlar 38+3 haftalığız bugün doğumdan önce son kez çıkıp gezeyim dedim yürürken bi sıcaklık hissettim pek önemsemedim akıntı vs geliyo genelde diye bir iki saat sonra WC gittim çamaşırımın yarısının ıslandığını gördüm avuç içi kadar vardır diyeyim terledim heralde dedim annem saçmalama yaz mı terlesin dedi ama emin olamadım sizce suyum gelmiş olabilir mi yoksa gerçek terlemiş miyimdir başına gelen var mı eğer su geldiyse devamı gelir mi nasıl anlayabiliriz birde bel ağrım var ara arada kasık ağrım oluyor ama normal şekilde şuan için