Seryn Pazartesi doğum yapcağım yanımda hem eşim hem annem kalsın istiyorum kaç kişi sınır var bilen var mı acaba seçim yapmak istemiyorum strese girdim resmen .
Deletedmom_72 Seryn annem bebeğe bakmıştı eşimde beni yürütüyordu hemşireler de çok sevecen sağlıkla doğur inşallah
Seryn mavikalpvemavikalp salih dural sezeryan yaptım çok rahattı korkulacak hiçbişey yokmuş doktorum çok iyi gerçekten hemşireler falan çok iyi
Kubrayildiz2 Seryn peki bişeyi çok merak ediyorum sezaryenden sonra karna mı bastırdılar yoksa kum torbası mı koydular?
Seryn Kubrayildiz2 valla sadece uyuşukluk gidince ağrın oluyor ilaçlar toparlıyor ama karnıma hiç bişey yapmadılar
Seryn KemalEfeNeslin merhabalar sezeryan 18 bin fakat indirm aldığınız bir yer varsa indirm oluyor normal de 20 bin di galiba