_06ogretmenanne Kızlar bebeğimin 6. günde göbek bağı düştü ertesi gün banyo yaptırdık. Hafif böyle kan lekesi bulaşmış zıbınına. Normal bir durum mu acaba?
Melike_4949 _06ogretmenanne eğer parlak veya fazla olursa gidin onun dışında ilk düştüğünde kuruma kanı oluyor
Smy17 _06ogretmenanne doktorum arada böyle minik bulaşmalar olabilir demişti. Yalnız sızıntı şeklinde ve parlak kırmızı şekilde görürseniz acile gitmeniz gerekir. Onun dışında bizimde öyle bulaşmıştı sonra geçti çok şükür 😊