Ben her şeyi denedim geçmedi artık uyumadan rahatsız etmeye başlayınca gidip kusuyorum aksi takdirde uylumdan uyandırıp ortalığa kusturuyor… Doğar doğmaz gidiyor diyorlar bebiş benimki de durmuyor hiç normalde bu haftalarda sakinleşirler diyorlar ama yok (35+5) o hareket ettikçe midem dönüyor yanıyor bıktım artık