Hormonlardan mıdır nedir sürekli kendimde bir hastalık buluyorum. Birkaç haftadır koltuk altımda ağrılı şişlik vardı kendime aşırı stres yaptım. Dün doktora gittim yağ bezesi gibi enfeksiyon bağlı da şişmiş olabilir. Korkulacak bir şey değil yine de ultrason bakalım dedi. Ultrasonu 2 hafta sonraya alabildim. Şimdi de göğüslerimin koltuk altı tarafına doğru birkaç tane nohut gibi şeyler var ve iki göğüsümde de var. Şimdide bunları dert ettim kendime. 2 hafta hayatı zindan ederim kendime. Bundan nasıl kurtulabilirim hanımlar ya. Çok kötü hissediyorum kendimi.