Ask_ 6+5 haftalıkkken kalp atıslarını duyduk şükür sonra sanki belirtiler durdu gibi oldu biraz panik bir insanım sizde durumlar neler
Tubiksercan Ben de 8+2 gibiyim. Bende aynı durumdayım sürekli kendimi dinliyorum . Sanki belirtilerim kesildi gibi derken bugün tekrarda mide bulantısı halsizlik çekmeye başladım. Sanırım çok kafamıza takıyoruz
Siisaa Benimde 3 gündür falan belrtlerim geçt sanki sadece beyaz akıntım devam ediyor bende böyle panik haldeyim cumartesi kontrol var inşallah güzel haberler alırız hepimiz