Aynı benim oğlumda da vardı o 1 yaş.1 ay falan devam etti ama azdı küçük. dediğiniz gibi kırmızı ucu beyaz gibi. Anne Sütü 6 ay emdi. Bende allerji var benden geçti o yüzden. Hiç birşey vermedik kendiliğinden gitti şimdide hiç birşey yok normal herşey. Ama küçükken 2 aylık falanda fazla gözüküyordu evet. Merak etmeyin sadece yemeğe dikkat etmek gerek. Ama ben etmiyordum ne yalan söyliyim.