Kızlar merhaba. Bugün tam 17 haftalık oldum ama yaklaşık 3 4 gündür belimde pelvisimde çok ağrım oluyo ara ara kasıklarım da ağrıyo ama çok hafif. 1 2 gün önce acile gittim sadece enfeksiyon var mı diye idrar tahlili yaptılar temiz çıktı ağrılar normal dediler ama hala ağrılarım var. Aranızda benim gibi olan var mı ?